ЦІ ЗНАХІДКИ ДОПОМОЖУТЬ ВАМ СТВОРИТИ СУЧАСНИЙ, ЦІКАВИЙ ТА ПІЗНАВАЛЬНИЙ УРОК:
РЕСУРС ДЛЯ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ
СТВОРЕННЯ ПАЗЛІВ
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВИХОВНИХ ТРЕНІНГІВ
СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ІГОР
СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗОБРАЖЕНЬ ТА ВІДЕО
СТВОРЕННЯ ХМАРИ ТЕГІВ
СТВОРЕННЯ АНІМОВАНОЇ ІСТОРІЇ - History in Motion
Англомовні ресурси:
СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ІГОР
СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗОБРАЖЕНЬ ТА ВІДЕО
СТВОРЕННЯ ХМАРИ ТЕГІВ
СТВОРЕННЯ АНІМОВАНОЇ ІСТОРІЇ - History in Motion
Інтернет -ресурси для вчителів історії ,
учнів і усіх,хто цікавиться історією
www.history.org.ua | Інститут історії Національної Академії наук України |
Національна бібліотека України ім. І.І. Вернадського | |
Український інститут національної пам’яті | |
Сайт, присвячений історії Стародавнього світу (англомовний) | |
Історія Стародавнього Китаю (англомовний сайт) | |
Сім чудес світу | |
«Познаємо людину через її історію» (енциклопедії, довідники, історичні мапи) | |
Всесвітня історія в особах | |
Історичні мапи | |
Історична інформація, мапи, цікаві факти | |
www.pero-maat.ru | Історія Давнього Єгипту |
Історія Давньої Греції | |
www.ancientrome.ru | Історія Давнього Риму |
Антична міфологія | |
Я йду на урок історії (методичні розробки та рекомендації з викладання суспільних дисциплін) | |
Матеріали з історії середньовічного міста | |
Проект «Бібліотека хрестоносця» | |
Он-лайн енциклопедія «Британіка» | |
Україномовна версія он-лайн енциклопедія «Вікіпедія» | |
Книги та підручники з історії України та всесвітньої історії | |
Інформація з всесвітньої історії (англомовний сайт) | |
NSTA (Британське наукове співтовариство вчителів) | |
Історія українського козацтва | |
Музейний простір України | |
Російськомовний переклад офіційного сайту музею Лувр (Франція, Париж) |
Корисні лайфхаки
про особливості використання інфографік
та ментальних карт.
про можливості технології створення навчальних відеороликів на прикладах ресурсів «Biteable», «Moovly» та «PowToon»
лайфхаки із застосування інтернет-технологій для роботи з підлітками під час уроків
Немає коментарів:
Дописати коментар